Dokument och material

Här har vi samlat dokument och material som går att ladda ned för dig som antingen vill fördjupa dig i våra styrdokument eller vill sprida information om vår verksamhet.

Dokument

Verksamhetsberättelse

I föreningens verksamhetsberättelse kan du läsa om våra aktiviteter och resultat från föregående år. Du får en överblick över speciella händelser, stödverksamheten och den kunskapsspridande verksamheten. I verksamhetsberättelsen presenterar vi även vilka som har varit engagerade i föreningen under året samt vilka metoder och arbetssätt vi jobbar med.

Ladda ned och läs vår verksamhetsberättelse för år 2022

Verksamhetsplan

Verksamhetsplanen ger en mycket kortfattad överblick över föreningens riktning och målsättningar under året. Verksamhetsplanen är till för att skapa en röd tråd under året och kansliet har flera möten under året där vi stämmer av arbetet gentemot verksamhetsplanen.

Ladda ned och läs vår verksamhetsplan för år 2023

Föreningen Tillsammans stadgar

Ifall du vill kan du ta del av våra stadgar här.

Logotyp

Det här är Tillsammans logotyp: