Engagera dig – för ett samhälle fritt från sexuellt våld!

Tycker du att samhället är ruttet och vill bidra till att förändra det? Vill du bli en del av en gemenskap där vi stärker och stöttar varandra? Bli medlem i Föreningen Tillsammans!

Bli medlem

Medlemskapet i Föreningen Tillsammans är till för dig som har blivit utsatt för sexuellt våld, dig som är anhörig till någon som har utsatts – eller för dig som vill vara med i kampen för ett samhälle fritt från sexuellt våld.

Som medlem får du inflytande över föreningens arbete och riktning. Snart kommer du också kunna engagera dig i vår utåtriktade verksamhet och delta i medlemsaktiviteter, t.ex. föreläsningar, filmvisningar och workshops.

Medlemsavgiften är 100 kronor per medlem och år.

Så här gör du för att bli medlem:

1. Betala in 100 kronor till vårt BankGiro (552-1828) eller via Swish (123 468 77 29). Märk din betalning med din mejladress.

2. Fyll i kontaktformuläret nedan. Uppge ditt för- och efternamn samt skriv att du har betalat in medlemsavgiften.

Kontaktformulär för medlemskap:

Bli stödmedlem

Vill du stötta vårt arbete och få uppdateringar om vårt arbete, men har begränsad möjlighet att engagera dig? Bli stödmedlem!

Som stödmedlem stöttar du oss ekonomiskt, och får regelbundet uppdateringar om vad som händer i verksamheten. Stödmedlemskapet kostar 100 kr per år, men du får gärna skänka en större summa om du har möjlighet.

Så här gör du för att bli stödmedlem:

1. Betala in minst 100 kronor till vårt BankGiro (552-1828) eller via Swish (123 468 77 29). Märk din betalning med “Stödmedlem” och din mejladress.