Kontakta oss

Föreningen Tillsammans består av en styrelse, ett kansli och våra anställda medarbetare på olika platser i Sverige. På vårt kansli i Stockholm finns de medarbetare som jobbar för föreningen.

Har du erfarenhet av sexuellt våld och vill prata? Skriv till oss:
stod@foreningentillsammans.se.

Har du en förfrågan, inbjudan eller vill komma i kontakt med vårt kansli? Skriv ett mejl till oss på
hej@foreningentillsammans.se.

Vårt kansli

Här kan du läsa mer om våra medarbetare som jobbar på Tillsammans kansli i Stockholm.

Amanda

Verksamhetsledare
amanda.birging@foreningentillsammans.se
(+46)72 442 80 44

Amanda är Tillsammans verksamhetsledare och har det övergripande ansvaret över Tillsammans verksamhet och utveckling. Amanda har också ansvar för de föreläsningar och workshops vi erbjuder.

Emma

Kurator & stödsamordnare
emma.farstedt@foreningentillsammans.se

Emma är en av Tillsammans två kuratorer och stödsamordnare, och jobbar med att ge individuellt stöd och att samordna våra stödgrupper.

Norea

Kurator & stödsamordnare
norea.bjorkman@foreningentillsammans.se

Norea är en av Tillsammans två kuratorer och stödsamordnare, och jobbar med att ge individuellt stöd och att samordna våra stödgrupper.

Linnea

Kommunikatör
linnea.brannstrom@foreningentillsammans.se

Linnea är Tillsammans kommunikatör och arbetar med Tillsammans utåtriktade och visuella kommunikation.

Vår styrelse

Föreningen Tillsammans styrelse har det yttersta ansvaret för föreningen i sin helhet och tar ett särskilt ansvar för att föreningen drivs utifrån värdegrunden, stadgarna och enligt god föreningssed.

Tillsammans styrelse består av:
Malin Meyer (ordförande), Maria Johansson, Filippa Bimer och Daniel S Ogalde.

Vill du komma i kontakt med vår styrelse?
Skriv till:
styrelsen@foreningentillsammans.se