Samarbeten

Tillsammans    Om oss    Press    Samarbeten    Stadgar    Styrelsen

Föreningen Tillsammans är tacksamma och stolta över att kunna presentera samarbeten tillsammans med partners som vill vara med och och kämpa mot sexuellt våld.

Juridisk rådgivning

Har du juridiska frågor rörande sexuellt våld, behöver rådgivning kring det du utsatts för och hur du ska gå till väga vad gäller polisanmälan, hur rättsprocessen går till eller själva rättegången?

Då kan du genom vårt sammarbete med Advokat KLINT vända dig till dem så hjälper de dig. Advokat KLINT stöttar även föreingen med rådgivning och utbildning inom juridiska frågor.

Tillsammans med Advokat KLINT har vi även tagit fram en jour för brottsoffer där du dygnet runt får juridisk rådgivning från firmans jurister och advokater. Jouren är öppen alla dagar om året, dygnet runt, och du når den genom att ringa 08-121 501 12

Advokat KLINT

advokatklint.se

Grafisk design – profilmaterial

John har tagit fram två utav trycken som just nu finns på en rad produkter i vår webbshop. Kika här: Webbshop
John har en studio i Huddinge som heter John Q tattoo. John berättar nedan lite kort om varför han valde att stödja oss.

Jag har målat och skissat så länge jag kommer ihåg och alltid älskat bokstäver. Så min speciella inriktning i tatuerandet är texter, men gör också annat men endast i svart, grått o vitt.

Anledningen till att jag ville hjälpa föreningen tillsammans med det här var för att jag tycker att frågan är väldigt viktig och att det är sällan man ser folk som verkligen vill hjälpa andra. Att Julia och Emma lägger ner sin egen tid och håller i det här utan något intresse av att tjäna pengar säger mycket bara där. Att de inte får stöd av staten för att driva det här tycker jag är dåligt, så därför hjälper jag mer än gärna till så de kan fortsätta med det de gör.

Och skulle nån person i min omgivning få gå igenom samma skit som många av de här tjejerna och killarna gjort, så vet jag nu att de har någonstans att gå där de faktiskt vill och kan hjälpa de utsatta.

John Q Tattoo
johnqtattoo.com

Lokal vid medlemsevent

Tack vare Clarion Hotel Sign har vi möjlighet att vara i fina lokaler vid våra medlemsträffar så som årsmöte. Detta innebär att våra medlemmar på ett enkelt sätt kan bli mer involverade i vår verksamhet och vara med och driva den framåt.

Clarion Hotel Sign

CL_hotell-logo_NY_MAL

Vår fina hemsida har vi fått hjälp med av Daniel som webbansvarig. Utan denna hade vi aldrig kunnat förmedla vårt budskap på ett lika stilfullt sätt.

Doblo

doblo.se

Trycksaker

Tack vare Prinero så har vi i Föreningen Tillsammans möjlighet att beställa våra trycksaker så som foldrar, affischer mm. till mycket bra priser. Dessutom jobbar de mycket med sitt miljöarbete och har sin produktion i Hägersten, Stockholm, vilket för oss kändes väldigt viktigt. Behöver du trycksaker till ditt event eller företag? Då rekomenderar vi Prinero!

Prinero

prinero.se